• Organizacja
    • Niepubliczna Szkoła Podstawowa
    • Niepubliczna Szkoła Przysposabiająca do Pracy
    • Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka
    • Świetlica
    • Rada Rodziców
    • Klub Rodziców
    • Kadra
  • Oferta szkoły
    • Zajęcia dydaktyczne
    • Zajęcia dodatkowe
    • Pracownie
  • Dokumenty
    • Statut Szkoły Podstawowej
    • Statut SPP
    • Wewnątrzszkolne zasady oceniania
    • Program Wychowawczo – Profilaktyczny
  • Życie szkoły
  • Rekrutacja
  • Kontakt
  • ROK DLA NIEPODLEGŁEJ
  • Ochrona Danych Osobowych
  • Projekt – Młodzi badacze
  • Wnioski do pobrania

Niepubliczny Zespół Specjalnych Placówek Oświatowych

PSONI Koło w Giżycku

  1. Bez kategorii
  2. Projekt ”Jestem samodzielny”

Projekt ”Jestem samodzielny”

 Aneta Badowska
 17 maja 2022
0 Comments

Uczniowie klasy IV-VI B w ramach projektu ”Jestem samodzielny” rozwijali umiejętność robienia zakupów. Ćwiczyli ją zarówno poprzez zabawę w klasie, jaki i wizytę w sklepie. Produkty zostały zakupione z myślą o przygotowaniu słodkiego deseru. Relacja z kulinarnych zajęć ukaże się niebawem.

https://www.szkolagizycko.pl/wp-content/uploads/2022/05/Nowy-film.mp4zakupy2.mp4
  Permalink

Post navigation

← Język angielski w kl. S
Dzień Rodziny →

WYDARZENIA – wybierz datę


Sierpień 2022
P W Ś C P S N
« Cze    
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  
Back to top

Copyright © 2022 Niepubliczny Zespół Specjalnych Placówek Oświatowych. Powered by WordPress and Alétheia.

  • Organizacja
    • Niepubliczna Szkoła Podstawowa
    • Niepubliczna Szkoła Przysposabiająca do Pracy
    • Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka
    • Świetlica
    • Rada Rodziców
    • Klub Rodziców
    • Kadra
  • Oferta szkoły
    • Zajęcia dydaktyczne
    • Zajęcia dodatkowe
    • Pracownie
  • Dokumenty
    • Statut Szkoły Podstawowej
    • Statut SPP
    • Wewnątrzszkolne zasady oceniania
    • Program Wychowawczo – Profilaktyczny
  • Życie szkoły
  • Rekrutacja
  • Kontakt
  • ROK DLA NIEPODLEGŁEJ
  • Ochrona Danych Osobowych
  • Projekt – Młodzi badacze
  • Wnioski do pobrania