• Organizacja
    • Niepubliczna Szkoła Podstawowa
    • Niepubliczna Szkoła Przysposabiająca do Pracy
    • Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka
    • Świetlica
    • Rada Rodziców
    • Klub Rodziców
    • Kadra
  • Oferta szkoły
    • Zajęcia dydaktyczne
    • Zajęcia dodatkowe
    • Pracownie
  • Dokumenty
    • Statut Szkoły Podstawowej
    • Statut SPP
    • Wewnątrzszkolne zasady oceniania
    • Program Wychowawczo – Profilaktyczny
  • Życie szkoły
  • Rekrutacja
  • Kontakt
  • ROK DLA NIEPODLEGŁEJ
  • Ochrona Danych Osobowych
  • Projekt – Młodzi badacze
  • Wnioski do pobrania

Niepubliczny Zespół Specjalnych Placówek Oświatowych

PSONI Koło w Giżycku

  1. Bez kategorii
  2. Język angielski w kl. S

Język angielski w kl. S

 Aneta Badowska
 13 maja 2022
0 Comments

Czy naukę języka angielskiego można połączyć z metodą Marii Montessori? Uczniowie klasy S udowodnili, że tak! Z zainteresowaniem dobierali kształty i nazwy kontynentów oraz zwierząt mieszkających na każdym z nich.

https://www.szkolagizycko.pl/wp-content/uploads/2022/05/280522511_565872991636535_4713877063865087127_n.mp4
  Permalink

Post navigation

← Uczniowie klasy VI-VIII M podczas zajęć na temat: „Cykliczność pór roku”.
Projekt ”Jestem samodzielny” →

WYDARZENIA – wybierz datę


Maj 2022
P W Ś C P S N
« Kwi    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  
Back to top

Copyright © 2022 Niepubliczny Zespół Specjalnych Placówek Oświatowych. Powered by WordPress and Alétheia.

  • Organizacja
    • Niepubliczna Szkoła Podstawowa
    • Niepubliczna Szkoła Przysposabiająca do Pracy
    • Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka
    • Świetlica
    • Rada Rodziców
    • Klub Rodziców
    • Kadra
  • Oferta szkoły
    • Zajęcia dydaktyczne
    • Zajęcia dodatkowe
    • Pracownie
  • Dokumenty
    • Statut Szkoły Podstawowej
    • Statut SPP
    • Wewnątrzszkolne zasady oceniania
    • Program Wychowawczo – Profilaktyczny
  • Życie szkoły
  • Rekrutacja
  • Kontakt
  • ROK DLA NIEPODLEGŁEJ
  • Ochrona Danych Osobowych
  • Projekt – Młodzi badacze
  • Wnioski do pobrania