Uczniowie klasy IV-VIII oraz klasy A na zajęciach Treningu Umiejętności Społecznych poznawali sposoby radzenia sobie ze złością.
Month: Kwiecień 2021
„Jestem samodzielny”
50 ŚWIATOWY DZIEŃ ZIEMI 22 kwietnia 2021r.
,, OKAŻ KULTURĘ I CHROŃ NATURĘ”
Z okazji Światowego Dnia Ziemi został przeprowadzony konkurs na najciekawszy plakat o tematyce związanej z Naszą Planetą.
Komisja miała bardzo trudne zadanie, ponieważ wszystkie dostarczone prace były ciekawe, twórcze i pomysłowe. Jesteśmy pełni uznania wobec waszych umiejętności i kreatywności.
Po burzliwej i długiej dyskusji przyznaliśmy I miejsce dla Klasy ,,C” oraz 4 wyróżnienia dla pozostałych klas.
Gratulujemy!
Komisja w składzie: Zalewska Sylwia, Łazar Agnieszka i Jasek Danuta
MIEJSCE I
Zajęcia edukacyjne – ukształtowanie terenu.
Czytanie uczestniczące.
Czytanie uczestniczące, nazywane również czytaniem aktywnym to wspólne czytanie książek z aktywnym udziałem dzieci. Polega ono na głośnym czytaniu części tekstu przez dorosłego i dokańczaniu przez dziecko. Podczas zajęć, sami tworzymy takie książeczki. Wycięte i pasujące ilustracje uczniowie wklejają we właściwe miejsca, tworząc historię do wspólnego czytania. Wsparciem w czytaniu są dodatkowo proste i czytelne dla ucznia symbole PCS.
Książeczka zatytułowana: „Co niesie jeż” została opracowana przez Panią Karolinę Rudziewicz – Chmiel z Pracowni Terapeutycznej AAtypiC.
Symultaniczno – sekwencyjna nauka czytania w klasie A.
Symultaniczno – sekwencyjna nauka czytania w klasie A.
Symultaniczno – sekwencyjna nauka czytania to metoda czytania sylabami i jeden z elementów terapeutycznych Metody Krakowskiej. Podczas zajęć dzieci poznają sylaby, którym nadawane jest znaczenie, dzięki czemu proces zapamiętania materiału staje się łatwiejszy. Metoda skupia się na rozwoju mowy, komunikacji z innymi oraz funkcji poznawczych.